Kalendarze 2025 za 1 zł 

JĘZYK POLSKI W GIMNAZJUM NR 3 2013/2014 ZESZYTY KIELECKIE

JĘZYK POLSKI W GIMNAZJUM NR 3 2013/2014 ZESZYTY KIELECKIE - ZNP
search

    JĘZYK POLSKI W GIMNAZJUM NR 3 2013/2014 ZESZYTY KIELECKIE

    ZNP

    9771642873000

    14.5 x 20.5

    112

    miękka

    KSIĄŻKI DO 9.99 zł zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 9.99 zł

    Darmowa dostawa już od 100 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    Połączenie pedagogicznych dążeń nauczycieli z doświadczeniami życiowymi i kulturowymi uczniów jest według J. Brophy'ego jednym z kluczowych założeń rozbudzenia motywacji uczniów do nauki. Opracowania teoretyczne i badania wskazują na trzy ważne zadania, które należy zrealizować, aby skutecznie motywować uczniów: - niech twoje lekcje i ty

    czytaj więcej
    📚 OUTLET KSIĄŻKOWY – Małe skazy, wielkie okazje! 📚
    Książka może mieć drobne ślady magazynowania, takie jak:
    📌 lekkie zagięcia okładki,
    📌 ryski, przetarcia lub ślady po naklejkach cenowych,
    📌 delikatnie uszkodzone rogi lub okładkę.

    💡 Co najważniejsze?
    ✅ Treść jest kompletna i nieuszkodzona – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Pełnowartościowa książka – tylko okładka nosi ślady magazynowania.
    ✅ Świetna okazja na tańszą lekturę!

    Czytasz to samo, ale płacisz mniej! 🏷️📖
    -65%
      JĘZYK POLSKI W GIMNAZJUM NR 3 2013/2014 ZESZYTY KIELECKIE - ZNP
      7 35 
      21,00 zł
      Taniej o: 13.65 zł
      Kup teraz

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 9.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      JĘZYK POLSKI W GIMNAZJUM NR 3 2013/2014 ZESZYTY KIELECKIE

      Połączenie pedagogicznych dążeń nauczycieli z doświadczeniami życiowymi i kulturowymi uczniów jest według J. Brophy'ego jednym z kluczowych założeń rozbudzenia motywacji uczniów do nauki. Opracowania teoretyczne i badania wskazują na trzy ważne zadania, które należy zrealizować, aby skutecznie motywować uczniów: - niech twoje lekcje i ty sam staną się dla ucznia atrakcyjne

      Napisz swoją opinię