WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

STRATEGIE KOMUNIKOWANIA PODMIOTÓW POLITYCZNYCH W POLSCE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

STRATEGIE KOMUNIKOWANIA PODMIOTÓW POLITYCZNYCH W POLSCE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH - UMCS
search

    STRATEGIE KOMUNIKOWANIA PODMIOTÓW POLITYCZNYCH W POLSCE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

    Małgorzata Adamik-Szysiak

    UMCS

    9788322791196

    22.8 x 24.6

    538

    twarda

    Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej

    Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób [...] Przedmiotem swojego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt - media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania. [...] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych. [...] To monografia interesująca poznawczo, niebanalna, skłaniająca do twórczej refleksji [...] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną, a także mariaż koncepcji teoretycznych - również tych najnowszych - z empirią sprawia, że rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem. Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      STRATEGIE KOMUNIKOWANIA PODMIOTÓW POLITYCZNYCH W POLSCE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH - UMCS
      35,28 zł
      58,80 zł
      Taniej o: 23.52 zł (-40%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      STRATEGIE KOMUNIKOWANIA PODMIOTÓW POLITYCZNYCH W POLSCE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

      Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie ...

      Napisz swoją opinię