TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

STRUKTURA I ZADANIA PROPAGANDY KOMUNISTYCZNEJ W POLSCE W LATACH 80. XX W. WSTĘP DO ZAGADNIENIA Waldemar Sęczyk

STRUKTURA I ZADANIA PROPAGANDY KOMUNISTYCZNEJ W POLSCE W LATACH 80. XX W. WSTĘP DO ZAGADNIENIA Waldemar Sęczyk - Adam Marsz...
search

    STRUKTURA I ZADANIA PROPAGANDY KOMUNISTYCZNEJ W POLSCE W LATACH 80. XX W. WSTĘP DO ZAGADNIENIA Waldemar Sęczyk

    Waldemar Sęczyk

    Adam Marszałek

    9788381802338

    16 x 22.5

    486

    miękka

    Przez cały okres PRL partia próbowała zapewnić sobie kontrolę nad przekazem informacji. Stworzone w 1944 r. struktury aparatu propagandowego, choć wielokrotnie modyfikowane, zawsze miały jeden cel – upowszechnienie informacji korzystnych dla systemu i ograniczenie informacji niepożądanych. PZPR straciła częściowo kontrolę nad tym przekazem w

    Przez cały okres PRL partia próbowała zapewnić sobie kontrolę nad przekazem informacji. Stworzone w 1944 r. struktury aparatu propagandowego, choć wielokrotnie modyfikowane, zawsze miały jeden cel – upowszechnienie informacji korzystnych dla systemu i ograniczenie informacji niepożądanych. PZPR straciła częściowo kontrolę nad tym przekazem w okresie 1980–1981. Próbowała to zmienić, podejmując się zmian w strukturze aparatu, modyfikując język przekazu czy też tworząc instytucje, które miały zwiększyć zakres legitymacji systemu. Jego kryzys zmusił władze partii do podjęcia decyzji o rozpoczęciu rozmów z opozycją. Decyzja ta musiała zostać przekazana członkom partii w odpowiedni sposób. Kampania wyborcza, a w konsekwencji porażka PZPR w wyborach czerwcowych uruchomiły szybki proces jej destrukcji.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      STRUKTURA I ZADANIA PROPAGANDY KOMUNISTYCZNEJ W POLSCE W LATACH 80. XX W. WSTĘP DO ZAGADNIENIA Waldemar Sęczyk - Adam Marsz...
      15,12 zł
      50,40 zł
      Taniej o: 35.28 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      STRUKTURA I ZADANIA PROPAGANDY KOMUNISTYCZNEJ W POLSCE W LATACH 80. XX W. WSTĘP DO ZAGADNIENIA Waldemar Sęczyk

      Przez cały okres PRL partia próbowała zapewnić sobie kontrolę nad przekazem informacji. Stworzone w 1944 r. struktury aparatu propagandowego, choć wielokrotnie modyfikowane, zawsze miały jeden cel – upowszechnienie informacji korzystnych dla systemu i ograniczenie informacji niepożądanych. PZPR straciła częściowo kontrolę nad tym przekazem w okresie ...

      Napisz swoją opinię