Kalendarze 2025 za 1 zł 

DICTIONARY OF MARKETING ADVERTISING AND MANAGEMENT GERMAN-ENGLISH Piotr Kapusta

DICTIONARY OF MARKETING ADVERTISING AND MANAGEMENT GERMAN-ENGLISH Piotr Kapusta - Dr Lex
search

    DICTIONARY OF MARKETING ADVERTISING AND MANAGEMENT GERMAN-ENGLISH Piotr Kapusta

    Piotr Kapusta

    Dr Lex

    97883792299

    21 x 14.7

    594

    Angielski
    Niemiecki

    miękka

    Zakładki do książek od 4,95 zł zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 9.99 zł

    Darmowa dostawa już od 59.99 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.

    📚 OUTLET KSIĄŻKOWY – Małe skazy, wielkie okazje! 📚
    Książka może mieć drobne ślady magazynowania, takie jak:
    📌 lekkie zagięcia okładki,
    📌 ryski, przetarcia lub ślady po naklejkach cenowych,
    📌 delikatnie uszkodzone rogi lub okładkę.

    💡 Co najważniejsze?
    ✅ Treść jest kompletna i nieuszkodzona – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Pełnowartościowa książka – tylko okładka nosi ślady magazynowania.
    ✅ Świetna okazja na tańszą lekturę!

    Czytasz to samo, ale płacisz mniej! 🏷️📖
    -70%
      DICTIONARY OF MARKETING ADVERTISING AND MANAGEMENT GERMAN-ENGLISH Piotr Kapusta - Dr Lex
      35 70 
      119,00 zł
      Taniej o: 83.3 zł


      Niedostępny

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 9.99 zł

      Darmowa dostawa już od 59.99 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      DICTIONARY OF MARKETING ADVERTISING AND MANAGEMENT GERMAN-ENGLISH Piotr Kapusta

      Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.

      Napisz swoją opinię