WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI. TEORIA I PRAKTYKA

WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI. TEORIA I PRAKTYKA Robert B. Cialdini - GWP
search

    WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI. TEORIA I PRAKTYKA

    Robert B. Cialdini

    GWP

    9788374896801

    23.5 x 16.5

    336

    miękka

    Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na

    Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI. TEORIA I PRAKTYKA Robert B. Cialdini - GWP
      39,95 zł
      79,90 zł
      Taniej o: 39.95 zł (-50%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI. TEORIA I PRAKTYKA

      Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na ...

      Napisz swoją opinię