TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

PSYCHOGRAFIA KONSUMENTÓW Paweł Wójcik

PSYCHOGRAFIA KONSUMENTÓW Paweł Wójcik - Słowa i Myśli
search

    PSYCHOGRAFIA KONSUMENTÓW Paweł Wójcik

    Paweł Wójcik

    Słowa i Myśli

    9788363566852

    16.6 x 23.6

    232

    miękka

    Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.

    Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu

    Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.

    Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.

    Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy – dotrze do niego najskuteczniej!

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      PSYCHOGRAFIA KONSUMENTÓW Paweł Wójcik - Słowa i Myśli
      14,10 zł
      47,00 zł
      Taniej o: 32.9 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      PSYCHOGRAFIA KONSUMENTÓW Paweł Wójcik

      Napisz swoją opinię