WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

PSYCHOGRAFIA KONSUMENTÓW Paweł Wójcik

PSYCHOGRAFIA KONSUMENTÓW Paweł Wójcik - Słowa i Myśli
search

    PSYCHOGRAFIA KONSUMENTÓW Paweł Wójcik

    Paweł Wójcik

    Słowa i Myśli

    9788363566852

    16.6 x 23.6

    232

    miękka

    Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.

    Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu

    Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.

    Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.

    Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy – dotrze do niego najskuteczniej!

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      PSYCHOGRAFIA KONSUMENTÓW Paweł Wójcik - Słowa i Myśli
      14,10 zł
      47,00 zł
      Taniej o: 32.9 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      PSYCHOGRAFIA KONSUMENTÓW Paweł Wójcik

      Napisz swoją opinię