TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

ILUSTROWANE PRAWO REKLAMY

ILUSTROWANE PRAWO REKLAMY - Wolters Kluwer
search

    ILUSTROWANE PRAWO REKLAMY

    Katarzyna Grzybczyk

    Wolters Kluwer

    9788382236750

    16.5 x 24

    516

    miękka

    W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: - ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, - ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, - ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne

    W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: - ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, - ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, - ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      ILUSTROWANE PRAWO REKLAMY - Wolters Kluwer
      38,35 zł
      59,00 zł
      Taniej o: 20.65 zł (-35%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      ILUSTROWANE PRAWO REKLAMY

      W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: - ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, - ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, - ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu ...

      Napisz swoją opinię