TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

31 NOWOCZESNYCH FORM REKLAMY - WARUNKI STOSOWANIA, ROZLICZANIE Sławomir Biliński

31 NOWOCZESNYCH FORM REKLAMY - WARUNKI STOSOWANIA, ROZLICZANIE Sławomir Biliński - Infor
search

    31 NOWOCZESNYCH FORM REKLAMY - WARUNKI STOSOWANIA, ROZLICZANIE Sławomir Biliński

    Sławomir Biliński

    Infor

    9788377160350

    16.5 x 23.5

    96

    miękka

    W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama.

    Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak należy rozliczyć reklamę, jest wskazanie, na co zwrócić uwagę, prowadząc działania marketingowe.

    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      31 NOWOCZESNYCH FORM REKLAMY - WARUNKI STOSOWANIA, ROZLICZANIE Sławomir Biliński - Infor
      12,13 zł
      34,65 zł
      Taniej o: 22.52 zł (-65%)

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      31 NOWOCZESNYCH FORM REKLAMY - WARUNKI STOSOWANIA, ROZLICZANIE Sławomir Biliński

      Napisz swoją opinię