Święta pełne okazji! 🎄

ZNACZENIE WYCENY WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ PROVING THE WORTH. PUTTING A VALUE ON INTELLECTUAL PROPERTY

DOSTAWA ZA 0 zł!
ZNACZENIE WYCENY WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ PROVING THE WORTH. PUTTING A VALUE ON INTELLECTUAL PROPERTY Marlena Jankowska - D...
search

    ZNACZENIE WYCENY WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ PROVING THE WORTH. PUTTING A VALUE ON INTELLECTUAL PROPERTY

    DOSTAWA ZA 0 zł!

    Marlena Jankowska

    Difin

    9788395535512

    15 x 21

    652

    Angielski
    Polski

    miękka

    🎁 „Mikołaj poleca – świąteczne produkty!” zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    DOSTAWA ZA 0 zł!

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard
    Każde liczące się na rynku przedsiębiorstwo buduje swój potencjał i majątek w oparciu o dobra własności intelektualnej. Powstaje jednak pytanie, jak dobra te wyceniać i na jakiej podstawie. Niniejszy, drugi, tom Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża problemy związane z zabezpieczeniem i wyceną praw własności intelektualnej. Tom
    Każde liczące się na rynku przedsiębiorstwo buduje swój potencjał i majątek w oparciu o dobra własności intelektualnej. Powstaje jednak pytanie, jak dobra te wyceniać i na jakiej podstawie. Niniejszy, drugi, tom Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża problemy związane z zabezpieczeniem i wyceną praw własności intelektualnej. Tom stanowi zbiór refleksji prawniczych i ekonomicznych na temat zasad wynagradzania twórców i doboru metodologii wyceny. Książka jest adresowana do każdego użytkownika sieci, w szczególności studentów kierunków prawniczych, ekonomicznych i artystycznych, jak też do profesjonalistów, którym poszerzona analiza tej tematyki pozwoli odnaleźć się w wyzwaniach stawianych w ich praktyce.All serious enterprises build their potential and assets based on intellectual property and its related policy. However, it is important to understand the basis upon which IP pricing should be set. This second volume in the Design, Fashion and Advertisement Law Series gets to the heart of the problems related to the protection and valuation of intellectual property rights. This volume is a collection of legal and economic reflections on the principles of author remuneration and the selection of valuation methodology.
    czytaj więcej
    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!
    -35%
      ZNACZENIE WYCENY WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ PROVING THE WORTH. PUTTING A VALUE ON INTELLECTUAL PROPERTY Marlena Jankowska - D...
      74 75 
      115,00 zł
      Taniej o: 40.25 zł
      Kup teraz

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      DOSTAWA ZA 0 zł!

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      ZNACZENIE WYCENY WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ PROVING THE WORTH. PUTTING A VALUE ON INTELLECTUAL PROPERTY

      Każde liczące się na rynku przedsiębiorstwo buduje swój potencjał i majątek w oparciu o dobra własności intelektualnej. Powstaje jednak pytanie, jak dobra te wyceniać i na jakiej podstawie. Niniejszy, drugi, tom Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża problemy związane z zabezpieczeniem i wyceną praw własności intelektualnej. Tom stanowi zbiór refleksji ...

      Napisz swoją opinię