
search
Udostępnij

Książka zawiera:
bogaty przegląd definicji i modeli innowacji zarządczych i sposoby ich pomiaru,
pierwszy tak obszerny przegląd kierunków badań dotyczących management innovation prowadzonych na świecie i ich wyniki,
wyniki własnych badań empirycznych, przeprowadzonych na próbie polskich przedsiębiorstw.
Jest to relatywnie nowe podejście do
Książka zawiera:
bogaty przegląd definicji i modeli innowacji zarządczych i sposoby ich pomiaru,
pierwszy tak obszerny przegląd kierunków badań dotyczących management innovation prowadzonych na świecie i ich wyniki,
wyniki własnych badań empirycznych, przeprowadzonych na próbie polskich przedsiębiorstw.
Jest to relatywnie nowe podejście do innowacyjności, traktujące zarządzanie jako obszar, który wymaga nowych rozwiązań – bardziej niż kiedykolwiek potrzebni są innowatorzy zarządzania. Według wielu opinii istnieje pilna potrzeba zmiany myślenia menedżerów i dostrzeżenia przez nich znaczenia innowacji zarządczych. Panuje bowiem przekonanie, że obowiązujące obecnie kanony zarządzania mają swoje źródło w początkach ery przemysłowej przełomu XIX i XX wieku, a więc w dużej mierze uległy dezaktualizacji i obecnie rozczarowują...

Niedostępny
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00