search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy. W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej
Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy. W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać. Jej zdaniem menedżer umiejętnie nawiązujący relacje inspiruje do większego zaangażowania w pracę, które z kolei przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa.Książka obejmuje takie zagadnienia jak: zmiana stylu zarządzania z dotychczasowego na inspirujący, rozwijanie kompetencji związanych z rozumieniem emocji, stosowanie stylu coachingu w zarządzaniu, tworzenie zaangażowanych zespołów, zarządzanie jakością pracy i właściwe delegowanie obowiązków, zarządzanie talentami i zatrudnianie najlepszych osób, przeprowadzanie trudnych rozmów, okazywanie uznania na co dzień.Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.