TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

ZASADY BHP W PRAKTYCE Dorota Stec

ZASADY BHP W PRAKTYCE Dorota Stec - Wszechnica Podatkowa
search

    ZASADY BHP W PRAKTYCE Dorota Stec

    Dorota Stec

    Wszechnica Podatkowa

    9788360756423

    15 x 21

    102

    miękka

    Książka w sposób praktyczny i usystematyzowany przedstawia obowiązki pracodawcy względem pracowników oraz urzędów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

    Dzięki tej lekturze z łatwością uda się sprostać wymaganiom prawnym, począwszy m.in. od ochrony zdrowia pracowników, organizowania pomieszczeń i poszczególnych stanowisk pracy,

    Książka w sposób praktyczny i usystematyzowany przedstawia obowiązki pracodawcy względem pracowników oraz urzędów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

    Dzięki tej lekturze z łatwością uda się sprostać wymaganiom prawnym, począwszy m.in. od ochrony zdrowia pracowników, organizowania pomieszczeń i poszczególnych stanowisk pracy, poprzez ocenę i dokumentację ryzyka zawodowego, aż do postępowania w razie wypadku lub podejrzenia choroby zawodowej.

    Obowiązki pracodawcy w zakresie bhp regulują liczne akty prawne, a dzięki tej pozycji wszystko znalazło się w jednym miejscu. W książce znajdują się również wzory dokumentów niezbędnych w trakcie realizacji poszczególnych zadań.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      ZASADY BHP W PRAKTYCE Dorota Stec - Wszechnica Podatkowa
      18,90 zł
      63,00 zł
      Taniej o: 44.1 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      ZASADY BHP W PRAKTYCE Dorota Stec

      Książka w sposób praktyczny i usystematyzowany przedstawia obowiązki pracodawcy względem pracowników oraz urzędów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Dzięki tej lekturze z łatwością uda się sprostać wymaganiom prawnym, począwszy m.in. od ochrony zdrowia pracowników, organizowania pomieszczeń i poszczególnych stanowisk pracy, poprzez ocenę i dokumentację ryzyka zawodowego, aż do...

      Napisz swoją opinię