
search
Udostępnij

Zaprezentowany w monografii krytyczny przegląd literatury wraz z zaproponowanym na jego podstawie modelem koncepcyjnym zależności między determinantami CSR, działaniami z zakresu CSR i wynikami finansowymi i niefinansowymi przedsiębiorstw handlu detalicznego prowadzących działalność w Polsce, z uwzględnieniem wielkości przedsiębiorstwa
Zaprezentowany w monografii krytyczny przegląd literatury wraz z zaproponowanym na jego podstawie modelem koncepcyjnym zależności między determinantami CSR, działaniami z zakresu CSR i wynikami finansowymi i niefinansowymi przedsiębiorstw handlu detalicznego prowadzących działalność w Polsce, z uwzględnieniem wielkości przedsiębiorstwa mierzonej liczbą zatrudnionych, struktury kapitału oraz komunikacji CSR jako zmiennych moderujących relację działań z zakresu CSR z wynikami, a także przeprowadzone badanie empiryczne służą realizacji celów poznawczych, metodycznych i praktycznych. Przyczyniają się one także do usystematyzowania i poszerzenia wiedzy na temat złożoności przedstawionych związków, co ma zastosowanie praktyczne, gdyż wnioski z badania umożliwiają sformułowanie rekomendacji dla strategii marketingowych detalistów.

POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00