
search
Udostępnij


Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
9788373356733
17 x 24
170
miękka
Zmiany społeczne, kulturowe i ekonomiczne zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw sprawiły, że działalność podmiotów gospodarczych oparta jest w coraz większym zakresie na założeniach koncepcji społecznej odpowiedzialności (social responsibility). Koncepcja ta pojawiła się na początku lat 70. XX w. Jej istota polega na tym, że
Zmiany społeczne, kulturowe i ekonomiczne zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw sprawiły, że działalność podmiotów gospodarczych oparta jest w coraz większym zakresie na założeniach koncepcji społecznej odpowiedzialności (social responsibility). Koncepcja ta pojawiła się na początku lat 70. XX w. Jej istota polega na tym, że przedsiębiorstwa poczuwają się do odpowiedzialności za stan środowiska przyrodniczego, za efekty społeczne prowadzonej działalności i relacje z różnymi uczestnikami szeroko rozumianego życia społeczno-gospodarczego. Oczekuje się od przedsiębiorstw nie tylko produkcji wyrobów, lecz również udziału w rozwiązywaniu złożonych problemów społecznych. Partnerstwo między biznesem a społeczeństwem, podejmowanie działań zgodnych z założeniami zrównoważonego rozwoju i dobrobytem społecznym, popartych etycznymi zachowaniami to podstawa koncepcji społecznej odpowiedzialności.
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00









Izabela Kaczyńska, Tomasz Kaczyński
Muza







Bartosz Brożek, Michał Heller, Jerzy Stelmach
Copernicus Center Press
Janusz Mączka, Piotr Urbańczyk
Copernicus Center Press
Powiadom mnie o zmianie ceny.
Zmiany społeczne, kulturowe i ekonomiczne zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw sprawiły, że działalność podmiotów gospodarczych oparta jest w coraz większym zakresie na założeniach koncepcji społecznej odpowiedzialności (social responsibility). Koncepcja ta pojawiła się na początku lat 70. XX w. Jej istota polega na tym, że przedsiębiorstwa poczuwają się ...