search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Tom Wartości i wartościowanie w edukacji humanistycznej, pod redakcją Magdaleny Marzec-Jóźwickiej, jest o tyle istotny, że nie tylko uznaje za punkt wyjścia potrzebę uczynienia z edukacji aksjologicznej podstawy wszelkich działań dydaktycznych, ale i autorzy poszczególnych artykułów w nim zgromadzonych starają się pokazać, jak wdrażać
Tom Wartości i wartościowanie w edukacji humanistycznej, pod redakcją Magdaleny Marzec-Jóźwickiej, jest o tyle istotny, że nie tylko uznaje za punkt wyjścia potrzebę uczynienia z edukacji aksjologicznej podstawy wszelkich działań dydaktycznych, ale i autorzy poszczególnych artykułów w nim zgromadzonych starają się pokazać, jak wdrażać imponderabilia do praktyki szkolnej i uniwersyteckiej, co wydaje się najtrudniejsze ze względu na specyfikę problemu. Łatwo jest powielać powszechnie znany sąd o niewątpliwych zaletach wychowania do wartości, znacznie trudniej opracować strategię włączenia ich w proces kształcenia, a to właśnie zagadnienie uczyniono głównym tematem tej publikacji. Dr hab. Grażyna Legutko Książka porusza niezwykle istotny we współczesnej edukacji humanistycznej temat wartości i wartościowania. Umieszczone i wyakcentowane w nowej podstawie programowej dla przedmiotu język polski imponderabilia stają się istotnym elementem kształcenia polonistycznego. Należy zatem podjąć refleksję badawczą nad problemem ich funkcjonowania w przestrzeni szkolnej. Świadome ich wdrażanie w proces edukacji wymaga od nauczyciela humanisty przyjrzenia im się od strony nie tylko literaturoznawczej, ale też socjologicznej i filozoficznej. Ponadto musi mieć świadomość, że każde działanie, jakie podejmuje w toku nauczania, jest w jakiś sposób zdeterminowane aksjologicznie. Zagadnienie to w sposób interesujący i wielostronny omawia niniejsza publikacja. Dr hab. Jakub A. Malik, prof. KUL
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.