Kalendarze 2025 za 1 zł 

MODEL ZINSTYTUCJONALIZOWANYCH DZIAŁAŃ LOBBINGOWYCH FIRM TELEWIZYJNYCH WOBEC INSTYTUCJI UNII EUROPEJSKIEJ

search

    MODEL ZINSTYTUCJONALIZOWANYCH DZIAŁAŃ LOBBINGOWYCH FIRM TELEWIZYJNYCH WOBEC INSTYTUCJI UNII EUROPEJSKIEJ

    Paweł Stępka

    Aspra

    9788375451641

    16 x 23

    260

    miękka

    KSIĄŻKI DO 9.99 zł zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 9.99 zł

    Darmowa dostawa już od 100 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania,

    czytaj więcej
    📚 OUTLET KSIĄŻKOWY – Małe skazy, wielkie okazje! 📚
    Książka może mieć drobne ślady magazynowania, takie jak:
    📌 lekkie zagięcia okładki,
    📌 ryski, przetarcia lub ślady po naklejkach cenowych,
    📌 delikatnie uszkodzone rogi lub okładkę.

    💡 Co najważniejsze?
    ✅ Treść jest kompletna i nieuszkodzona – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Pełnowartościowa książka – tylko okładka nosi ślady magazynowania.
    ✅ Świetna okazja na tańszą lekturę!

    Czytasz to samo, ale płacisz mniej! 🏷️📖
    -50%
      21 00 
      42,00 zł
      Taniej o: 21 zł
      Kup teraz

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 9.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      MODEL ZINSTYTUCJONALIZOWANYCH DZIAŁAŃ LOBBINGOWYCH FIRM TELEWIZYJNYCH WOBEC INSTYTUCJI UNII EUROPEJSKIEJ

      W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. ...

      Napisz swoją opinię