TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

BAJKA JAKO NARZĘDZIE W EDUKACJI EKONOMICZNEJ W UJĘCIU INTERDYSCYPLINARNYM

BAJKA JAKO NARZĘDZIE W EDUKACJI EKONOMICZNEJ W UJĘCIU INTERDYSCYPLINARNYM - CEDEWU
search

    BAJKA JAKO NARZĘDZIE W EDUKACJI EKONOMICZNEJ W UJĘCIU INTERDYSCYPLINARNYM

    Katarzyna Wiśniewska-Borysiak

    CEDEWU

    9788381025041

    16.5 x 23.5

    186

    miękka

    W publikacji zaprezentowano propozycję wykorzystania bajek do rozwoju edukacji ekonomicznej oraz kształtowania kluczowych kompetencji człowieka, np. związanych z przedsiębiorczością, zarówno dzieci i młodzieży, jak też całego społeczeństwa. Przedstawiono funkcjonowanie bajek w przestrzeni publicznej, w nauce, ale również w przemyśle.

    W publikacji zaprezentowano propozycję wykorzystania bajek do rozwoju edukacji ekonomicznej oraz kształtowania kluczowych kompetencji człowieka, np. związanych z przedsiębiorczością, zarówno dzieci i młodzieży, jak też całego społeczeństwa. Przedstawiono funkcjonowanie bajek w przestrzeni publicznej, w nauce, ale również w przemyśle. Publikacja może być przydatna nauczycielom, rodzicom, a także osobom odpowiedzialnym za szeroko rozumianą politykę oświatową.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      BAJKA JAKO NARZĘDZIE W EDUKACJI EKONOMICZNEJ W UJĘCIU INTERDYSCYPLINARNYM - CEDEWU
      40,60 zł
      58,00 zł
      Taniej o: 17.4 zł (-30%)

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      BAJKA JAKO NARZĘDZIE W EDUKACJI EKONOMICZNEJ W UJĘCIU INTERDYSCYPLINARNYM

      W publikacji zaprezentowano propozycję wykorzystania bajek do rozwoju edukacji ekonomicznej oraz kształtowania kluczowych kompetencji człowieka, np. związanych z przedsiębiorczością, zarówno dzieci i młodzieży, jak też całego społeczeństwa. Przedstawiono funkcjonowanie bajek w przestrzeni publicznej, w nauce, ale również w przemyśle. Publikacja może być ...

      Napisz swoją opinię