WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

TRYWIALIZACJA FEMINIZMU

TRYWIALIZACJA FEMINIZMU - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
search

    TRYWIALIZACJA FEMINIZMU

    Olivia Kłusek

    Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

    9788378655619

    13.8 x 20.6

    162

    miękka

    Przedmiotem pracy jest problematyka trywializacji pojęcia feminizmu w mediach, a konkretnie w segmencie kobiecej prasy luksusowej. Punktem wyjścia poczynionych rozważań jest zjawisko negocjowania znaczenia feminizmu w mediach. Opisano przejawy postfeministycznego dyskursu w postaciach latte-feminizmu, pop-feminizmu i girl power oraz związki pomiędzy

    Przedmiotem pracy jest problematyka trywializacji pojęcia feminizmu w mediach, a konkretnie w segmencie kobiecej prasy luksusowej. Punktem wyjścia poczynionych rozważań jest zjawisko negocjowania znaczenia feminizmu w mediach. Opisano przejawy postfeministycznego dyskursu w postaciach latte-feminizmu, pop-feminizmu i girl power oraz związki pomiędzy nimi a konkretnym tytułem prasowym („Twój Styl”, „Wysokie Obcasy”, „Wysokie Obcasy Extra” i „Cosmopolitan”). Ponadto opracowano oryginalne, autorskie definicje form postfeminizmu, dotychczas niespotykane w pracach naukowych. 

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      TRYWIALIZACJA FEMINIZMU - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
      8,37 zł
      23,90 zł
      Taniej o: 15.54 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      TRYWIALIZACJA FEMINIZMU

      Napisz swoją opinię