TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

DOROŚLI REKLAMUJĄ DZIECI KUPUJĄ KINDERMARKETING I PSYCHOLOGIA Aleksandra Jasielska, Renata Anna Maksymiuk

DOROŚLI REKLAMUJĄ DZIECI KUPUJĄ KINDERMARKETING I PSYCHOLOGIA Aleksandra Jasielska, Renata Anna Maksymiuk - Scholar
search

    DOROŚLI REKLAMUJĄ DZIECI KUPUJĄ KINDERMARKETING I PSYCHOLOGIA Aleksandra Jasielska, Renata Anna Maksymiuk

    Aleksandra Jasielska, Renata Anna Maksymiuk

    Scholar

    9788373834583

    16.5 x 23.5

    182

    miękka

    Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach – propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych. Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" opisuje wpływ działań

    Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach – propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych. Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań. Przedstawiono w niej: - kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów); - działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.); - pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży; - praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne. „Książka ta może służyć jako rodzaj poradnika dla rodziców, podpowiadającego, jak pomagać własnym dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji”. dr hab., prof. UW, Dominika Maison „Dzięki książkom takim jak ta możliwy jest – choć brzmi to dzisiaj jak oksymoron – konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym”. dr hab., prof. UMK, Tomasz Szlendak

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      DOROŚLI REKLAMUJĄ DZIECI KUPUJĄ KINDERMARKETING I PSYCHOLOGIA Aleksandra Jasielska, Renata Anna Maksymiuk - Scholar
      9,92 zł
      28,35 zł
      Taniej o: 18.43 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      DOROŚLI REKLAMUJĄ DZIECI KUPUJĄ KINDERMARKETING I PSYCHOLOGIA Aleksandra Jasielska, Renata Anna Maksymiuk

      Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach – propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych. Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i ...

      Napisz swoją opinię