WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

IMPERATYW ZYSKU? O KOMERCYJNYM MODELU PRZEKAZU MEDIALNEGO I JEGO TWÓRCACH Ewa Migaczewska

IMPERATYW ZYSKU? O KOMERCYJNYM MODELU PRZEKAZU MEDIALNEGO I JEGO TWÓRCACH Ewa Migaczewska - Libron
search

    IMPERATYW ZYSKU? O KOMERCYJNYM MODELU PRZEKAZU MEDIALNEGO I JEGO TWÓRCACH Ewa Migaczewska

    Ewa Migaczewska

    Libron

    9788364275241

    23 x 16

    266

    miękka

    Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych […], ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych
    Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych […], ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych polskich mediach i polskich dziennikarzach. […] Nieczęsto się zdarza tak umiejętne wykorzystanie literatury przedmiotu do opisu i wyjaśnienia analizowanych zjawisk. […] Sądzę, że książka ta może stanowić znakomitą pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków społecznych, głównie socjologii i dziennikarstwa.Z recenzji prof. Mariana NiezgodyPrzedstawiona praca to rozprawa bardzo wartościowa i bardzo potrzebna dla dalszego rozwoju współczesnej wiedzy o komunikowaniu, wiedzy o mediach, a także socjologii mediów. Podobnych prac książkowych jest niewiele w rodzimej literaturze przedmiotowej. Autorka zgromadziła ogromny materiał empiryczny oraz bibliograficzny.Z recenzji prof. Ignacego S. Fiuta
    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      IMPERATYW ZYSKU? O KOMERCYJNYM MODELU PRZEKAZU MEDIALNEGO I JEGO TWÓRCACH Ewa Migaczewska - Libron
      13,30 zł
      38,00 zł
      Taniej o: 24.7 zł (-65%)

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.90 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      IMPERATYW ZYSKU? O KOMERCYJNYM MODELU PRZEKAZU MEDIALNEGO I JEGO TWÓRCACH Ewa Migaczewska

      Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych […], ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych polskich mediach i ...

      Napisz swoją opinię