TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

CELE I TREŚCI KSZTAŁCENIA W ZWIĄZKU Z INTEGRACJĄ EUROPEJSKĄ NA PRZYKŁADZIE EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ WE WŁOSZECH I W POLSCE

CELE I TREŚCI KSZTAŁCENIA W ZWIĄZKU Z INTEGRACJĄ EUROPEJSKĄ NA PRZYKŁADZIE EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ WE WŁOSZECH I W PO...
search

    CELE I TREŚCI KSZTAŁCENIA W ZWIĄZKU Z INTEGRACJĄ EUROPEJSKĄ NA PRZYKŁADZIE EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ WE WŁOSZECH I W POLSCE

    Elżbieta M. Mach

    Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

    9788323343738

    16 x 23.5

    320

    miękka

    „Monografia autorstwa Elżbiety M. Mach dotyczy niezwykle interesującego i słabo zbadanego w polskiej literaturze zagadnienia edukacyjnych konsekwencji integracji europejskiej na przykładzie edukacji wczesnoszkolnej w Polsce i we Włoszech. Autorka analizuje zmiany treści programowych w obu krajach w szerszym kontekście przemian

    „Monografia autorstwa Elżbiety M. Mach dotyczy niezwykle interesującego i słabo zbadanego w polskiej literaturze zagadnienia edukacyjnych konsekwencji integracji europejskiej na przykładzie edukacji wczesnoszkolnej w Polsce i we Włoszech. Autorka analizuje zmiany treści programowych w obu krajach w szerszym kontekście przemian historyczno-społeczno-gospodarczych w tak zwanym okresie przemian, to znaczy w latach 1945–2004 w przypadku Polski i 1922–2004 dla Włoch.

    Książka jest owocem szeroko zakrojonych prac Autorki, prowadzonych w latach 1996–2004, obejmujących zarówno badania archiwalne, jak i analizę programów nauczania, podręczników szkolnych, ministerialnych zapisów prawnych, wytycznych zawartych w poradnikach metodycznych dla nauczycieli, a także wywiadów, rozmów i ankiet przeprowadzanych z nauczycielami. Elżbieta M. Mach wykorzystała także własne doświadczenia z pracy nauczycielskiej w klasach młodszych w latach 1984–1996 oraz w charakterze eksperta Ministerstwa Edukacji Narodowej w zakresie opiniowania programów i podręczników szkolnych dla klas I–III oraz do nauczania edukacji europejskiej, przede wszystkim w odniesieniu do edukacyjnych priorytetów Unii Europejskiej.

    Cele i treści kształcenia w związku z integracją europejską na przykładzie edukacji wczesnoszkolnej we Włoszech i w Polsce wypełniają istotną lukę w polskiej literaturze przedmiotu”.

    Z recenzji dr hab. Joanny Sondel-Cedarmas

    Elżbieta M. Mach, dr nauk społecznych w zakresie pedagogiki, europeistka, pracownik Instytutu Europeistyki UJ, rzeczoznawca MEN w zakresie podręczników dla klas I–III, ekspert FRSE oraz EACEA ds. europejskich programów edukacyjnych; pozazawodowo

    – hodowca kotów rasy turecki van, miłośnik muzyki klasycznej i górskich wędrówek. Zainteresowania badawcze: edukacja europejska, polityka edukacyjna UE, socjologia edukacji, edukacja i tożsamość, obywatelstwo europejskie, aktualne procesy

    społeczno-kulturowe widziane w perspektywie zmiany edukacyjnej.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      CELE I TREŚCI KSZTAŁCENIA W ZWIĄZKU Z INTEGRACJĄ EUROPEJSKĄ NA PRZYKŁADZIE EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ WE WŁOSZECH I W PO...
      13,97 zł
      39,90 zł
      Taniej o: 25.94 zł (-65%)

      Mamy na stanie 5 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      CELE I TREŚCI KSZTAŁCENIA W ZWIĄZKU Z INTEGRACJĄ EUROPEJSKĄ NA PRZYKŁADZIE EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ WE WŁOSZECH I W POLSCE

      Napisz swoją opinię