WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

CELE I TREŚCI KSZTAŁCENIA W ZWIĄZKU Z INTEGRACJĄ EUROPEJSKĄ NA PRZYKŁADZIE EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ WE WŁOSZECH I W POLSCE

CELE I TREŚCI KSZTAŁCENIA W ZWIĄZKU Z INTEGRACJĄ EUROPEJSKĄ NA PRZYKŁADZIE EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ WE WŁOSZECH I W PO...
search

CELE I TREŚCI KSZTAŁCENIA W ZWIĄZKU Z INTEGRACJĄ EUROPEJSKĄ NA PRZYKŁADZIE EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ WE WŁOSZECH I W POLSCE

Elżbieta M. Mach

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

9788323343738

16 x 23.5

320

miękka

„Monografia autorstwa Elżbiety M. Mach dotyczy niezwykle interesującego i słabo zbadanego w polskiej literaturze zagadnienia edukacyjnych konsekwencji integracji europejskiej na przykładzie edukacji wczesnoszkolnej w Polsce i we Włoszech. Autorka analizuje zmiany treści programowych w obu krajach w szerszym kontekście przemian

„Monografia autorstwa Elżbiety M. Mach dotyczy niezwykle interesującego i słabo zbadanego w polskiej literaturze zagadnienia edukacyjnych konsekwencji integracji europejskiej na przykładzie edukacji wczesnoszkolnej w Polsce i we Włoszech. Autorka analizuje zmiany treści programowych w obu krajach w szerszym kontekście przemian historyczno-społeczno-gospodarczych w tak zwanym okresie przemian, to znaczy w latach 1945–2004 w przypadku Polski i 1922–2004 dla Włoch.

Książka jest owocem szeroko zakrojonych prac Autorki, prowadzonych w latach 1996–2004, obejmujących zarówno badania archiwalne, jak i analizę programów nauczania, podręczników szkolnych, ministerialnych zapisów prawnych, wytycznych zawartych w poradnikach metodycznych dla nauczycieli, a także wywiadów, rozmów i ankiet przeprowadzanych z nauczycielami. Elżbieta M. Mach wykorzystała także własne doświadczenia z pracy nauczycielskiej w klasach młodszych w latach 1984–1996 oraz w charakterze eksperta Ministerstwa Edukacji Narodowej w zakresie opiniowania programów i podręczników szkolnych dla klas I–III oraz do nauczania edukacji europejskiej, przede wszystkim w odniesieniu do edukacyjnych priorytetów Unii Europejskiej.

Cele i treści kształcenia w związku z integracją europejską na przykładzie edukacji wczesnoszkolnej we Włoszech i w Polsce wypełniają istotną lukę w polskiej literaturze przedmiotu”.

Z recenzji dr hab. Joanny Sondel-Cedarmas

Elżbieta M. Mach, dr nauk społecznych w zakresie pedagogiki, europeistka, pracownik Instytutu Europeistyki UJ, rzeczoznawca MEN w zakresie podręczników dla klas I–III, ekspert FRSE oraz EACEA ds. europejskich programów edukacyjnych; pozazawodowo

– hodowca kotów rasy turecki van, miłośnik muzyki klasycznej i górskich wędrówek. Zainteresowania badawcze: edukacja europejska, polityka edukacyjna UE, socjologia edukacji, edukacja i tożsamość, obywatelstwo europejskie, aktualne procesy

społeczno-kulturowe widziane w perspektywie zmiany edukacyjnej.

czytaj więcej
Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
13,97 zł
39,90 zł
Taniej o: 25.94 zł (-65%)

Mamy na stanie 5 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki

Wysyłamy w 24h + czas dostawy

14 dni na zwrot produktu

Koszty dostaw już od 8.90 zł

Darmowa dostawa już od 100 zł

Blik Przelewy24 GPay Visa Mastercard

Recenzje

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

CELE I TREŚCI KSZTAŁCENIA W ZWIĄZKU Z INTEGRACJĄ EUROPEJSKĄ NA PRZYKŁADZIE EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ WE WŁOSZECH I W POLSCE

Napisz swoją opinię