
search
Udostępnij

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
9788323326328
17 x 24
144
miękka
Analizując dwa odmienne modele dyskursu, obywatelskiego i nieobywatelskiego, Autorka bada dwie różne moralno-polityczne wizje komunikowania: wizję odwołującą się do polityki jako sztuki porozumienia i kompromisu dla dobra wspólnego oraz zakładającą nieunikniony związek polityki z komunikowaniem i planowaniem. Niezależnie od arcyciekawej
Analizując dwa odmienne modele dyskursu, obywatelskiego i nieobywatelskiego, Autorka bada dwie różne moralno-polityczne wizje komunikowania: wizję odwołującą się do polityki jako sztuki porozumienia i kompromisu dla dobra wspólnego oraz zakładającą nieunikniony związek polityki z komunikowaniem i planowaniem. Niezależnie od arcyciekawej części teoretycznej, Barbara Jabłoński w swej monografii prezentuje wyniki badań nad rzeczywistym dyskursem toczącym się w polskich mediach. Innowacyjna analiza prasy łamie istniejące stereotypy i obiegowe poglądy na tematy „obywatelskości” czy „nioeobywatelskości” polskich mediów, mediów przedstawione w zakończeniu „kanony zasad politycznego komunikowania” czynią z monografii interesującą i pożyteczną lekturę. Praca Barbary Jabłońskiej z pewnością znajdzie wielu czytelników nie tylko w gronie socjologów, dziennikarzy, politologów, studentów masowego komunikowania, lecz także wśród szerszej publiczności zainteresowanej stanem polskiej debaty politycznej. Z recenzji prof. Dr hab. Grażyny Skąpskiej

POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00