WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

WSPÓŁCZESNE MEDIA TOM 1 WARTOŚCI W MEDIACH

WSPÓŁCZESNE MEDIA TOM 1 WARTOŚCI W MEDIACH - UMCS
search

    WSPÓŁCZESNE MEDIA TOM 1 WARTOŚCI W MEDIACH

    UMCS

    9788377844533

    17 x 24

    288

    miękka

    W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki – choć

    W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki – choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością – pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości „uznanych” z praktyką wprowadzania wartości „aspirujących” było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      WSPÓŁCZESNE MEDIA TOM 1 WARTOŚCI W MEDIACH - UMCS
      11,34 zł
      37,80 zł
      Taniej o: 26.46 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      WSPÓŁCZESNE MEDIA TOM 1 WARTOŚCI W MEDIACH

      W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki – choć ...

      Napisz swoją opinię