WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

WSPÓŁCZESNE MEDIA WOLNE MEDIA 2

WSPÓŁCZESNE MEDIA WOLNE MEDIA 2 - UMCS
search

    WSPÓŁCZESNE MEDIA WOLNE MEDIA 2

    UMCS

    9788322732588

    17 x 24

    196

    miękka

    Rok 1989 traktowany jest jako cezura wyznaczająca początek III RP oraz początek ery wolnych mediów. Pokolenie urodzonych w wolnej Polsce wkracza w dorosłość. Wydaje się, że z perspektywy dwudziestu lat można już ostrożnie formułować wnioski dotyczące kierunku rozwoju mediów. Powszechność użycia określenia "wolne media" nie budzi

    Rok 1989 traktowany jest jako cezura wyznaczająca początek III RP oraz początek ery wolnych mediów. Pokolenie urodzonych w wolnej Polsce wkracza w dorosłość. Wydaje się, że z perspektywy dwudziestu lat można już ostrożnie formułować wnioski dotyczące kierunku rozwoju mediów. Powszechność użycia określenia "wolne media" nie budzi wątpliwości. Wątpliwości dotyczą charakteru fragmentu rzeczywistości, do którego odsyła to określenie. Czy media rzeczywiście są wolne? A jeśli tak, to od czego? Jakie zagrożenia dotyczą współczesnych mediów? Mówiąc o (wolnych) mediach, nie można zapomnieć o odmienności ograniczeń mediów funkcjonujących przed 1989 r. i mediów 20 lat później. Powstają pytania dotyczące sposobu i celu oddziaływania prasy, radia, telewizji, internetu. Trzytomowa monografia "Współczesne media - wolne media?" jest próbą odpowiedzi na te pytania.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      WSPÓŁCZESNE MEDIA WOLNE MEDIA 2 - UMCS
      8,72 zł
      24,90 zł
      Taniej o: 16.19 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      WSPÓŁCZESNE MEDIA WOLNE MEDIA 2

      Napisz swoją opinię