
search
Udostępnij
Książka zawiera analizę różnorodnych kontekstów relacji między edukacją a procesami kształtowania tożsamości etnicznej na obszarach Dalekiej Północy oraz wieloaspektową analizę sytuacji tubylczych grup mniejszościowych tamtych okolic. Przedstawiono w niej również rekonstrukcję zmian praktyk edukacyjnych i polityki oświatowej wobec
Książka zawiera analizę różnorodnych kontekstów relacji między edukacją a procesami kształtowania tożsamości etnicznej na obszarach Dalekiej Północy oraz wieloaspektową analizę sytuacji tubylczych grup mniejszościowych tamtych okolic. Przedstawiono w niej również rekonstrukcję zmian praktyk edukacyjnych i polityki oświatowej wobec mniejszości tubylczych w krajach leżących w strefie okołobiegunowej. Podejmowane rozważania sytuują się na pograniczu socjologii i pedagogiki porównawczej i w tym kontekście dokonano próby diagnozy relacji pomiędzy socjalizacją, szkolnictwem i tożsamością ludów tubylczych zamieszkujących obszar podbiegunowy. Badaniami objęto problemy asymilacji i dyskryminacji społeczno-kulturowej mniejszości etnicznych żyjących w północnych obszarach Norwegii, Szwecji, Finlandii, Rosji, a także na Grenlandii oraz w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych (Alaska).
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Izabela Kaczyńska, Tomasz Kaczyński
MuzaIzabela Kaczyńska, Tomasz Kaczyński
MuzaPowiadom mnie o zmianie ceny.