WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

DER MULTIMODALE TEXT AUS KONTRASTIVER SICHT Roman Opiłowski

DER MULTIMODALE TEXT AUS KONTRASTIVER SICHT Roman Opiłowski - Atut
search

    DER MULTIMODALE TEXT AUS KONTRASTIVER SICHT Roman Opiłowski

    Roman Opiłowski

    Atut

    9788379771080

    17 x 24.5

    336

    Niemiecki

    twarda

    Tom 3 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów rozwija i łączy dwie teorie w badaniach nad tekstami medialnymi: multimodalność i kontrastywność. Pierwsze podejście – multimodalność – dotyczy interakcji różnych znaków w tekstach medialnych, natomiast drugi koncept – kontrastywność –

    Tom 3 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów rozwija i łączy dwie teorie w badaniach nad tekstami medialnymi: multimodalność i kontrastywność. Pierwsze podejście – multimodalność – dotyczy interakcji różnych znaków w tekstach medialnych, natomiast drugi koncept – kontrastywność – obejmuje cechy wspólne i różne w kształtowaniu tekstów i rodzajów tekstów w globalnej komunikacji. Na podstawie tych założeń badawczych w książce zostały omówione dwa duże zakresy multimodalne tekstu: design tekstu oraz relacja języka i obrazu w tekście medialnym, a następnie zanalizowane na przykładzie niemieckich i polskich tekstów prasowych (okładka czasopisma, artykuł prasowy, infografika i reklama prasowa) za pomocą utworzonego modelu analizy tekstów językowo-obrazowych.


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      DER MULTIMODALE TEXT AUS KONTRASTIVER SICHT Roman Opiłowski - Atut
      11,70 zł
      39,00 zł
      Taniej o: 27.3 zł (-70%)

      Mamy na stanie 4 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.90 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      DER MULTIMODALE TEXT AUS KONTRASTIVER SICHT Roman Opiłowski

      Tom 3 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów rozwija i łączy dwie teorie w badaniach nad tekstami medialnymi: multimodalność i kontrastywność. Pierwsze podejście – multimodalność – dotyczy interakcji różnych znaków w tekstach medialnych, natomiast drugi koncept – ...

      Napisz swoją opinię