WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH ZARZĄDZANIE BIG DATA Agata Opolska-Bielańska

LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH ZARZĄDZANIE BIG DATA Agata Opolska-Bielańska - Aspra
search

    LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH ZARZĄDZANIE BIG DATA Agata Opolska-Bielańska

    Agata Opolska-Bielańska

    Aspra

    9788375459524

    17.5 x 25

    154

    miękka

    Tom 39. serii "Media początku XXI wieku". Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do

    Tom 39. serii "Media początku XXI wieku". Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do użytkowania sieci w każdym elemencie naszego funkcjonowania. Określenie „wyguglować” utrwaliło się w słowniku komunikacji międzyludzkiej. Za określeniem tym kryje się szereg działań warunkujących wiedzę, opinie i emocje na wybrany temat. Ogólnodostępność sieci i zapotrzebowanie na nią, będące wynikiem stałego jej użytkowania, zaowocowało powstaniem gór informacji stanowiących zasoby cyfrowe. Kluczem do sukcesu każdej firmy jest umiejętne i właściwe weryfikowanie i analiza ogromnych zasobów informacyjnych sieci Big Data, stanowiące źródło wiedzy i prognoz. Istotne jest dlatego, poprawne wyodrębnianie, segmentowanie i analizowanie atrybutów (bywających sentymentami) oscylujących wokół badanego słowa – słupa.


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH ZARZĄDZANIE BIG DATA Agata Opolska-Bielańska - Aspra
      10,50 zł
      35,00 zł
      Taniej o: 24.5 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH ZARZĄDZANIE BIG DATA Agata Opolska-Bielańska

      Tom 39. serii "Media początku XXI wieku". Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do użytkowania ...

      Napisz swoją opinię