TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

ZARZĄDZANIE REKLAMĄ W KOMUNIKACJI MEDIALNEJ

ZARZĄDZANIE REKLAMĄ W KOMUNIKACJI MEDIALNEJ Wacław Smid - CEDEWU
search

    ZARZĄDZANIE REKLAMĄ W KOMUNIKACJI MEDIALNEJ

    Wacław Smid

    CEDEWU

    9788375560930

    16.5 x 23.5

    284

    miękka

    Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komu­nikatów reklamowych. Reklama w takim

    Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komu­nikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr.

    W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycz­nych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne eta­py i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumo­wania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.

    Publikacja jest propozycją nowego podejścia do „starego" problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które sta­nowią istotę życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeżeli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamo­we przekazy, czyli - tak naprawdę - organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      ZARZĄDZANIE REKLAMĄ W KOMUNIKACJI MEDIALNEJ Wacław Smid - CEDEWU
      16,10 zł
      46,00 zł
      Taniej o: 29.9 zł (-65%)

      Mamy na stanie 3 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      ZARZĄDZANIE REKLAMĄ W KOMUNIKACJI MEDIALNEJ

      Napisz swoją opinię