WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

WSPÓŁCZESNE MEDIA MEDIA MULTIMODALNE 2 MULTIMODALNOŚĆ MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH

WSPÓŁCZESNE MEDIA MEDIA MULTIMODALNE 2 MULTIMODALNOŚĆ MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH - UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie...
search

    WSPÓŁCZESNE MEDIA MEDIA MULTIMODALNE 2 MULTIMODALNOŚĆ MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH

    UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej

    9788322790847

    17 x 24

    212

    miękka

    Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują

    Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań.  Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty. Z recenzji dr. hab. prof. KUL Pawła Nowaka


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      WSPÓŁCZESNE MEDIA MEDIA MULTIMODALNE 2 MULTIMODALNOŚĆ MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH - UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie...
      10,71 zł
      35,70 zł
      Taniej o: 24.99 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      WSPÓŁCZESNE MEDIA MEDIA MULTIMODALNE 2 MULTIMODALNOŚĆ MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH

      Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, ...

      Napisz swoją opinię