TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

MARKETING MIX PRODUKTÓW CUKIERNICZYCH OPARTY NA ZASADACH ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Tomasz Trojanowski

MARKETING MIX PRODUKTÓW CUKIERNICZYCH OPARTY NA ZASADACH ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Tomasz Trojanowski - Difin
search

    MARKETING MIX PRODUKTÓW CUKIERNICZYCH OPARTY NA ZASADACH ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Tomasz Trojanowski

    Tomasz Trojanowski

    Difin

    9788380857049

    16 x 23

    338

    miękka

    Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego,

    Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix – produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.


    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      MARKETING MIX PRODUKTÓW CUKIERNICZYCH OPARTY NA ZASADACH ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Tomasz Trojanowski - Difin
      19,50 zł
      65,00 zł
      Taniej o: 45.5 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING MIX PRODUKTÓW CUKIERNICZYCH OPARTY NA ZASADACH ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Tomasz Trojanowski

      Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, ...

      Napisz swoją opinię