WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MARKETING MIX PRODUKTÓW CUKIERNICZYCH OPARTY NA ZASADACH ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Tomasz Trojanowski

MARKETING MIX PRODUKTÓW CUKIERNICZYCH OPARTY NA ZASADACH ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Tomasz Trojanowski - Difin
search

    MARKETING MIX PRODUKTÓW CUKIERNICZYCH OPARTY NA ZASADACH ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Tomasz Trojanowski

    Tomasz Trojanowski

    Difin

    9788380857049

    16 x 23

    338

    miękka

    Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego,

    Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix – produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MARKETING MIX PRODUKTÓW CUKIERNICZYCH OPARTY NA ZASADACH ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Tomasz Trojanowski - Difin
      19,50 zł
      65,00 zł
      Taniej o: 45.5 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING MIX PRODUKTÓW CUKIERNICZYCH OPARTY NA ZASADACH ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Tomasz Trojanowski

      Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, ...

      Napisz swoją opinię