TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

WSPOŁCZESNE MEDIA 2 WARTOŚCI MEDIÓW Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

WSPOŁCZESNE MEDIA 2 WARTOŚCI MEDIÓW Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura - UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodow...
search

    WSPOŁCZESNE MEDIA 2 WARTOŚCI MEDIÓW Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

    Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

    UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej

    9788377844663

    17 x 23

    240

    miękka

    Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii "Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji

    Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii "Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      WSPOŁCZESNE MEDIA 2 WARTOŚCI MEDIÓW Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura - UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodow...
      11,34 zł
      37,80 zł
      Taniej o: 26.46 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      WSPOŁCZESNE MEDIA 2 WARTOŚCI MEDIÓW Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

      Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii "Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji ...

      Napisz swoją opinię