
search
Udostępnij

W książce Potęga czwartej władzy. Media, rynek, społeczeństwo autor omawia funkcjonowanie rynku mediów na świecie i w Polsce przede wszystkim radia i telewizji. Odwołując się do własnych doświadczeń (posła i pracy w Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji) oraz wykładów. Media i społeczeństwo, które od trzech lat prowadzi w Collegium
W książce Potęga czwartej władzy. Media, rynek, społeczeństwo autor omawia funkcjonowanie rynku mediów na świecie i w Polsce przede wszystkim radia i telewizji. Odwołując się do własnych doświadczeń (posła i pracy w Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji) oraz wykładów. Media i społeczeństwo, które od trzech lat prowadzi w Collegium Civitas, opisuje dynamiczne zmiany tego rynku. Przedstawia także ogólne informacje dotyczące historii i społecznej roli prasy.
Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i kierunków pokrewnych, a także dla wszystkich aktywnych uczestników życia publicznego.

Niedostępny
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00