TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

SPOŁECZNI UCZESTNICY MEDIALNEGO DYSKURSU POLITYCZNEGO W POLSCE Agnieszka Hess

SPOŁECZNI UCZESTNICY MEDIALNEGO DYSKURSU POLITYCZNEGO W POLSCE Agnieszka Hess - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
search

    SPOŁECZNI UCZESTNICY MEDIALNEGO DYSKURSU POLITYCZNEGO W POLSCE Agnieszka Hess

    Agnieszka Hess

    Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

    9788323335276

    16.5 x 23.5

    340

    miękka

    Praca Agnieszki Hess stanowi cenny wkład w rozważania dotyczące relacji pomiędzy mediami a organizacjami pozarządowymi, funkcjonującymi w Polsce i tworzącymi trzeci sektor sfery publicznej. W warstwie teoretycznej analizy autorka rozważa, jak w perspektywie politologicznej rozwija się i jakie bariery napotyka proces tworzenia się sfery publicznej,

    Praca Agnieszki Hess stanowi cenny wkład w rozważania dotyczące relacji pomiędzy mediami a organizacjami pozarządowymi, funkcjonującymi w Polsce i tworzącymi trzeci sektor sfery publicznej. W warstwie teoretycznej analizy autorka rozważa, jak w perspektywie politologicznej rozwija się i jakie bariery napotyka proces tworzenia się sfery publicznej, i dalej – społeczeństwa obywatelskiego w warunkach coraz wyraźniej krystalizującej się w naszym kraju demokracji deliberatywnej. Ważnym aspektem tego procesu jest mediatyzacja działania instytucji systemu demokratycznego, w tym przypadku organizacji pozarządowych, działających na polskiej scenie publicznej. Nie mniej istotna jest również artykulacja ich interesów, a także deliberatywna treść działań podejmowanych w wymiarze publicznym. Ten obszar zagadnień stał się przedmiotem badań empirycznych (wywiady pogłębione; analiza zawartości), prowadzonych przez autorkę wśród przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz dziennikarzy mediów drukowanych i elektronicznych, zajmujących się tematyką sektora pozarządowego. Wyniki badań ujawniają wyraźną asymetrię oczekiwań obu stron co do transmitowanych w przekazie mediów reprezentacji medialnych organizacji pozarządowych oraz sposobów zakotwiczania działalności organizacji pozarządowych w sferze publicznej. To bardzo istotny sygnał, wskazujący, że w procesie komunikacji politycznej pomiędzy organizacjami pozarządowymi i mediami jest jeszcze wiele do zrobienia.

    Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      SPOŁECZNI UCZESTNICY MEDIALNEGO DYSKURSU POLITYCZNEGO W POLSCE Agnieszka Hess - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
      13,23 zł
      37,80 zł
      Taniej o: 24.57 zł (-65%)

      Mamy na stanie 2 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      SPOŁECZNI UCZESTNICY MEDIALNEGO DYSKURSU POLITYCZNEGO W POLSCE Agnieszka Hess

      Napisz swoją opinię