
search
Udostępnij
Należy przede wszystkim pozytywnie ocenić wybór i sposób ujęcia problematyki będącej przedmiotem książki, gdyż jest to z jednej strony istotny przyczynek do badań nad rolą retoryki w marketingu politycznym, z drugiej zaś zarówno diagnoza jak i wnioski sformułowane przez Autora są niezwykle cenne z punktu widzenia praktyki politycznej i
Należy przede wszystkim pozytywnie ocenić wybór i sposób ujęcia problematyki będącej przedmiotem książki, gdyż jest to z jednej strony istotny przyczynek do badań nad rolą retoryki w marketingu politycznym, z drugiej zaś zarówno diagnoza jak i wnioski sformułowane przez Autora są niezwykle cenne z punktu widzenia praktyki politycznej i powinny stać się przedmiotem refleksji nad przebiegiem programowania procesów decyzyjnych administracji amerykańskiej w wykonaniu Republikanów. Podkreślić należy w szczególności pionierski charakter pracy, stanowiącej – według mojej wiedzy – pierwszą w naszym kraju próbę opisu i analizy wystąpień publicznych prezydenta USA w kontekście decyzji politycznych i militarnych podejmowanych przez waszyngtońską administrację. prof. dr hab. Jerzy Olędzki Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Mamy na stanie 3 szt., wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Karla Miley , Michael O'Melia, Brenda L. DuBois
PearsonElżbieta Kużelewska, Dariusz Kloza
AspraMarek M. Wojtaszek, Edyta Just
Wydawnictwo...Powiadom mnie o zmianie ceny.
Należy przede wszystkim pozytywnie ocenić wybór i sposób ujęcia problematyki będącej przedmiotem książki, gdyż jest to z jednej strony istotny przyczynek do badań nad rolą retoryki w marketingu politycznym, z drugiej zaś zarówno diagnoza jak i wnioski sformułowane przez Autora są niezwykle cenne z punktu widzenia praktyki politycznej i ...