TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

HISTORIA. POZNAJEMY PRZESZŁOŚĆ2. ZESZYT ĆWICZEŃ. Stanisław Zając, Maria Jadczak

HISTORIA. POZNAJEMY PRZESZŁOŚĆ2. ZESZYT ĆWICZEŃ. Stanisław Zając, Maria Jadczak - SOP
search

    HISTORIA. POZNAJEMY PRZESZŁOŚĆ2. ZESZYT ĆWICZEŃ. Stanisław Zając, Maria Jadczak

    Stanisław Zając, Maria Jadczak

    SOP

    9788374431095

    23.5 x 16.5

    92

    miękka

    Zeszyt pracy ucznia:

    posiada tematy spójne z tematami w podręczniku, planie dydaktycznym i rozkładzie materiału
    spełnia jednocześnie funkcję zeszytu przedmiotowego, wykorzystując miejsce na Zapis z lekcji
    wpływa na podniesienie efektywności kształcenia historycznego.


    Zeszyt pracy ucznia:

    posiada tematy spójne z tematami w podręczniku, planie dydaktycznym i rozkładzie materiału
    spełnia jednocześnie funkcję zeszytu przedmiotowego, wykorzystując miejsce na Zapis z lekcji
    wpływa na podniesienie efektywności kształcenia historycznego.


    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      HISTORIA. POZNAJEMY PRZESZŁOŚĆ2. ZESZYT ĆWICZEŃ. Stanisław Zając, Maria Jadczak - SOP
      3,45 zł
      6,90 zł
      Taniej o: 3.45 zł (-50%)

      Mamy na stanie 30 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      HISTORIA. POZNAJEMY PRZESZŁOŚĆ2. ZESZYT ĆWICZEŃ. Stanisław Zając, Maria Jadczak

      Zeszyt pracy ucznia:

      posiada tematy spójne z tematami w podręczniku, planie dydaktycznym i rozkładzie materiału
      spełnia jednocześnie funkcję zeszytu przedmiotowego, wykorzystując miejsce na Zapis z lekcji
      wpływa na podniesienie efektywności kształcenia historycznego.

      Napisz swoją opinię