WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

ORGANIZACJA I PROWADZENIE KAMPANII REKLAMOWEJ 2 KWALIFIKACJA A.27 Małgorzata Pańczyk

ORGANIZACJA I PROWADZENIE KAMPANII REKLAMOWEJ 2 KWALIFIKACJA A.27 Małgorzata Pańczyk - EMPI2
search

    ORGANIZACJA I PROWADZENIE KAMPANII REKLAMOWEJ 2 KWALIFIKACJA A.27 Małgorzata Pańczyk

    Małgorzata Pańczyk

    EMPI2

    9788365149312

    23.5 x 16.5

    240

    miękka

    Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności.

    Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym w reklamie. Czwarta część dotyczy regulacji prawnych w reklamie.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      ORGANIZACJA I PROWADZENIE KAMPANII REKLAMOWEJ 2 KWALIFIKACJA A.27 Małgorzata Pańczyk - EMPI2
      8,70 zł
      29,00 zł
      Taniej o: 20.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      ORGANIZACJA I PROWADZENIE KAMPANII REKLAMOWEJ 2 KWALIFIKACJA A.27 Małgorzata Pańczyk

      Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. ...

      Napisz swoją opinię