WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

EKSPERYMENTOWANIE Z ELEMENTAMI ANALIZY STATYSTYCZNEJ W NAUCZANIU-UCZENIU SIĘ BIOLOGII W SZKOLE PONADPODSTAWOWEJ

EKSPERYMENTOWANIE Z ELEMENTAMI ANALIZY STATYSTYCZNEJ W NAUCZANIU-UCZENIU SIĘ BIOLOGII W SZKOLE PONADPODSTAWOWEJ - UMCS
search

    EKSPERYMENTOWANIE Z ELEMENTAMI ANALIZY STATYSTYCZNEJ W NAUCZANIU-UCZENIU SIĘ BIOLOGII W SZKOLE PONADPODSTAWOWEJ

    Anna Maria Wójcik, Barbara Chudzik

    UMCS

    9788322795224

    17 x 24

    250

    miękka

    „Podręcznik stanowi kompendium aktualnej wiedzy i cennych wskazówek dla nauczycieli biologii w szkołach ponadpodstawowych i studentów kierunków przyrodniczych przygotowujących się do zawodu nauczyciela. Może być także inspiracją dla nauczycieli biologii i przyrody na niższych etapach edukacyjnych. Przedstawiono w nim potrzebę i podano
    „Podręcznik stanowi kompendium aktualnej wiedzy i cennych wskazówek dla nauczycieli biologii w szkołach ponadpodstawowych i studentów kierunków przyrodniczych przygotowujących się do zawodu nauczyciela. Może być także inspiracją dla nauczycieli biologii i przyrody na niższych etapach edukacyjnych. Przedstawiono w nim potrzebę i podano podstawy teoretyczne prowadzenia szkolnych prac badawczych, a także opisano szczegółowo zjawisko osmozy, jej znaczenie w życiu organizmów żywych, ze szczególnym uwzględnieniem roli osmozy w roślinach oraz zaproponowano szereg eksperymentów, które można przeprowadzić w warunkach szkolnych”.Dr hab. Małgorzata Wójcik, prof. UMCS„Publikacja jest drogowskazem w kształceniu studentów przygotowywanych do zawodu nauczyciela, a także w prowadzeniu zajęć dydaktycznych przez doświadczonych nauczycieli szkół ponadpodstawowych. Stanowi nowe ujęcie problemu w zakresie wymagań reformy związanej z przygotowaniem do egzaminu maturalnego w 2023 roku. Jako podręcznik z eksperymentami i statystyką wypełnia lukę na rynku wydawniczym i może stać się przepustką do zdobycia wiedzy praktycznej nauczycieli, studentów oraz do uzyskania wyższych ocen z przedmiotu biologia przez uczniów”.Dr hab. Ilona Żeber-Dzikowska, prof. UJK
    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      EKSPERYMENTOWANIE Z ELEMENTAMI ANALIZY STATYSTYCZNEJ W NAUCZANIU-UCZENIU SIĘ BIOLOGII W SZKOLE PONADPODSTAWOWEJ - UMCS
      13,97 zł
      39,90 zł
      Taniej o: 25.94 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      EKSPERYMENTOWANIE Z ELEMENTAMI ANALIZY STATYSTYCZNEJ W NAUCZANIU-UCZENIU SIĘ BIOLOGII W SZKOLE PONADPODSTAWOWEJ

      „Podręcznik stanowi kompendium aktualnej wiedzy i cennych wskazówek dla nauczycieli biologii w szkołach ponadpodstawowych i studentów kierunków przyrodniczych przygotowujących się do zawodu nauczyciela. Może być także inspiracją dla nauczycieli biologii i przyrody na niższych etapach edukacyjnych. Przedstawiono w nim potrzebę i podano podstawy teoretyczne ...

      Napisz swoją opinię