search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Autorka podejmuje kwestię zagrożenia dysleksją, wychodząc z założenia, że wykrycie w okresie przedszkolnym zaburzeń rozwojowych prowadzących do problemów z czytaniem i pisaniem oraz podjęcie odpowiednich działań profilaktycznych i terapeutycznych ułatwia dziecku start szkolny i chroni je przed porażkami edukacyjnymi. W książce opisała ona
Autorka podejmuje kwestię zagrożenia dysleksją, wychodząc z założenia, że wykrycie w okresie przedszkolnym zaburzeń rozwojowych prowadzących do problemów z czytaniem i pisaniem oraz podjęcie odpowiednich działań profilaktycznych i terapeutycznych ułatwia dziecku start szkolny i chroni je przed porażkami edukacyjnymi. W książce opisała ona historię badań nad dysleksją, jak również jej przyczyny i objawy.
Przedstawiła też rozwój poszczególnych funkcji spostrzeżeniowych i motorycznych dziecka, których prawidłowy poziom warunkuje naukę czytania i pisania.
Autorka zaprezentowała wyniki swoich badań przeprowadzonych wśród dzieci pięcioletnich oraz propozycje działań wspierających rozwój dzieci zagrożonych dysleksją.
Publikacja jest adresowana do studentów kierunków pedagogicznych, nauczycieli wychowania przedszkolnego i nauczania zintegrowanego oraz rodziców.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.