
search
Udostępnij
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
9788372716644
14.5 x 21
160
miękka
Autorka podejmuje kwestię zagrożenia dysleksją, wychodząc z założenia, że wykrycie w okresie przedszkolnym zaburzeń rozwojowych prowadzących do problemów z czytaniem i pisaniem oraz podjęcie odpowiednich działań profilaktycznych i terapeutycznych ułatwia dziecku start szkolny i chroni je przed porażkami edukacyjnymi. W książce opisała ona
Autorka podejmuje kwestię zagrożenia dysleksją, wychodząc z założenia, że wykrycie w okresie przedszkolnym zaburzeń rozwojowych prowadzących do problemów z czytaniem i pisaniem oraz podjęcie odpowiednich działań profilaktycznych i terapeutycznych ułatwia dziecku start szkolny i chroni je przed porażkami edukacyjnymi. W książce opisała ona historię badań nad dysleksją, jak również jej przyczyny i objawy.
Przedstawiła też rozwój poszczególnych funkcji spostrzeżeniowych i motorycznych dziecka, których prawidłowy poziom warunkuje naukę czytania i pisania.
Autorka zaprezentowała wyniki swoich badań przeprowadzonych wśród dzieci pięcioletnich oraz propozycje działań wspierających rozwój dzieci zagrożonych dysleksją.
Publikacja jest adresowana do studentów kierunków pedagogicznych, nauczycieli wychowania przedszkolnego i nauczania zintegrowanego oraz rodziców.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Elwira J. Kryńska, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Anna Kienig
AspraMichał Klichowski, Hanna Krauze-Sikorska
Wydawnictwo Naukowe UAMStanisław Juszczyk, Irena Polewczyk
Adam MarszałekAnna W. Brzezińska, Aleksandra Hulewska, Justyna Słomska
PWNPowiadom mnie o zmianie ceny.
Adrian Besley, Katarzyna Kowalczyk
Burda Książki