
search
Udostępnij

Autorka monografii podjęła niezbadany dotąd w tak wszechstronny i wnikliwy sposób problem czynników warunkujących kompetencje muzyczne dzieci w młodszym wieku szkolnym. Rzadkością w pracach pedagogów jest taka samoświadomość metodologiczna, zastosowanie całej baterii rzetelnych i trafnych technik pomiaru, w tym samodzielnie skonstruowanych. W
Autorka monografii podjęła niezbadany dotąd w tak wszechstronny i wnikliwy sposób problem czynników warunkujących kompetencje muzyczne dzieci w młodszym wieku szkolnym. Rzadkością w pracach pedagogów jest taka samoświadomość metodologiczna, zastosowanie całej baterii rzetelnych i trafnych technik pomiaru, w tym samodzielnie skonstruowanych. W wyniku badań autorka proponuje własny model uwarunkowań kompetencji muzycznych w kontekście aktualnych problemów edukacji muzycznej na świecie (w tym i w Polsce). Praca wypełnia lukę w naszym piśmiennictwie oraz może służyć za wzór wszechstronnych i pogłębionych badań. Książka z pewnością zainteresuje nie tylko nauczycieli edukacji muzycznej, ale także pedagogów i psychologów szkolnych.

Niedostępny
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00