
search
Udostępnij
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
9788372717924
17 x 24
268
miękka
Książka Agnieszki Ogonowskiej z całą pewnością jest pozycją ważną i potrzebną na polskim rynku wydawniczym. Ze względu na klarowny wywód, przystępny język, jasny charakter opisywanych w niej problemów jest to praca ze wszech miar warta rekomendacji. Publikacja jest adresowana do środowiska pedagogów, medioznawców i socjologów mediów, a
Książka Agnieszki Ogonowskiej z całą pewnością jest pozycją ważną i potrzebną na polskim rynku wydawniczym. Ze względu na klarowny wywód, przystępny język, jasny charakter opisywanych w niej problemów jest to praca ze wszech miar warta rekomendacji. Publikacja jest adresowana do środowiska pedagogów, medioznawców i socjologów mediów, a także dla pracowników sektora oświaty, stanowić może również źródło refleksji i inspiracji edukacyjnych dla nauczycieli wszystkich stopni kształcenia.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Elwira J. Kryńska, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Anna Kienig
AspraMichał Klichowski, Hanna Krauze-Sikorska
Wydawnictwo Naukowe UAMStanisław Juszczyk, Irena Polewczyk
Adam MarszałekAnna W. Brzezińska, Aleksandra Hulewska, Justyna Słomska
PWNPowiadom mnie o zmianie ceny.
Adrian Besley, Katarzyna Kowalczyk
Burda KsiążkiKsiążka Agnieszki Ogonowskiej z całą pewnością jest pozycją ważną i potrzebną na polskim rynku wydawniczym. Ze względu na klarowny wywód, przystępny język, jasny charakter opisywanych w niej problemów jest to praca ze wszech miar warta rekomendacji. Publikacja jest adresowana do środowiska pedagogów, medioznawców i socjologów ...