WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

DZIECKO W POLSKIEJ LITERATURZE NAUKOWEJ 1918-1939 Jan Wnęk

DZIECKO W POLSKIEJ LITERATURZE NAUKOWEJ 1918-1939 Jan Wnęk - Aspra
search

    DZIECKO W POLSKIEJ LITERATURZE NAUKOWEJ 1918-1939 Jan Wnęk

    Jan Wnęk

    Aspra

    9788375452518

    16 x 23.5

    582

    miękka

    Okres dwudziestolecia międzywojennego (1918-1939) kryje w sobie jeszcze wiele niezbadanych problemów. Należy do nich bez wątpienia kwestia naukowego poznania badań nad dzieckiem i dzieciństwem. To wówczas, niektórzy polscy uczeni podkreślali konieczność bardziej intensywnego zajęcia się problematyką dziecka. Zamierzali wytyczyć nowe kierunki

    Okres dwudziestolecia międzywojennego (1918-1939) kryje w sobie jeszcze wiele niezbadanych problemów. Należy do nich bez wątpienia kwestia naukowego poznania badań nad dzieckiem i dzieciństwem. To wówczas, niektórzy polscy uczeni podkreślali konieczność bardziej intensywnego zajęcia się problematyką dziecka. Zamierzali wytyczyć nowe kierunki badań w tym zakresie. Wyrazem ich postulatów były liczne publikacje, które często odznaczały się oryginalnością przemyśleń i stały się istotnym wkładem do nauki. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Historii Nauki im. Ludwika i Aleksandra Birkenmajerów Polskiej Akademii Nauk i Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      DZIECKO W POLSKIEJ LITERATURZE NAUKOWEJ 1918-1939 Jan Wnęk - Aspra
      19,20 zł
      63,99 zł
      Taniej o: 44.79 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      DZIECKO W POLSKIEJ LITERATURZE NAUKOWEJ 1918-1939 Jan Wnęk

      Okres dwudziestolecia międzywojennego (1918-1939) kryje w sobie jeszcze wiele niezbadanych problemów. Należy do nich bez wątpienia kwestia naukowego poznania badań nad dzieckiem i dzieciństwem. To wówczas, niektórzy polscy uczeni podkreślali konieczność bardziej intensywnego zajęcia się problematyką dziecka. Zamierzali wytyczyć nowe kierunki ...

      Napisz swoją opinię