search
Udostępnij
W pogoni za upragnionym odbiciem... Wyobraź sobie, że stajesz przed lustrem, a tam niczego nie widać - pustka. Dopiero po upływie pewnego czasu stopniowo zaczyna wyłaniać się wizerunek - jak na wywoływanej w ciemni fotografii. W pewnym momencie uśmiechasz się, lecz w odbiciu widzisz wciąż ten sam poważny wyraz twarzy. Oto uniosłeś ręce, a w
W pogoni za upragnionym odbiciem... Wyobraź sobie, że stajesz przed lustrem, a tam niczego nie widać - pustka. Dopiero po upływie pewnego czasu stopniowo zaczyna wyłaniać się wizerunek - jak na wywoływanej w ciemni fotografii. W pewnym momencie uśmiechasz się, lecz w odbiciu widzisz wciąż ten sam poważny wyraz twarzy. Oto uniosłeś ręce, a w lustrze wszystko jest jak dawniej. Natychmiast opuszczasz je i w lustrze też nic się nie zmieniło. Aby ujrzeć siebie z podniesionymi rękoma, będziesz musiał przez określony czas potrzymać je w górze. Jak długo? Z poprzednich tomów wiesz już, że zwierciadłem jest świat, natomiast slajd, który tworzysz w myślach, jest odpowiednikiem owych póz przed lustrem. Jednak ile konkretnie czasu będzie potrzebne do urzeczywistnienia zamysłu, jakie będzie opóźnienie czasu reakcji lustra - wszystko to zależy od złożoności postawionego celu.
Poza tym, dopóki umysł będzie wątpił w możliwość urzeczywistnienia zamysłu, odbicie będzie rozmyte. Ale parametry lustra są równie ważne, ponieważ - tak jak w fotografii - wpływają na finalny obraz tak jak oświetlenie, kolor tła i ciepło odcieni. Jak zatem poprawić odbicia swoich slajdów? Wzorując się na dawnych mistrzach weneckich, dodaj ciepłych tonów do własnego, unikalnego amalgamatu rzeczywistości.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.