WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MAD WOMEN

search

    MAD WOMEN

    Jane Maas

    Esprit

    9788361989967

    14 x 20

    296

    miękka

    „Książka Jane jest prześmieszna, ale przy tym tak prawdziwa, że każdy, kto pokochał serial Mad Men i każdy, kogo interesuje świat reklamy i lata 1960. musi ją mieć i pośród wybuchów śmiechu sporo się z niej dowie. Nigdy nie czytałam książki, która w sposób szczery i od środka pokazywałaby życie w agencji reklamowej w tamtym ważnym

    „Książka Jane jest prześmieszna, ale przy tym tak prawdziwa, że każdy, kto pokochał serial Mad Men i każdy, kogo interesuje świat reklamy i lata 1960. musi ją mieć i pośród wybuchów śmiechu sporo się z niej dowie. Nigdy nie czytałam książki, która w sposób szczery i od środka pokazywałaby życie w agencji reklamowej w tamtym ważnym dla historii reklamy okresie. Jane nie przynudza. Nie filozofuje. Zabiera nas na przedstawienie. Znane osobistości opisuje za pomocą prawd, które zdumiewają. Ma doskonałą pamięć. Wszystko w tej książce jest dokładnie takie, jaki było wtedy.” Cytat ze wstępu Mary Wells Lawrence Chcesz zobaczyć tworzenie kampanii od momentu zdobywania zlecenia, przez wewnętrzne walki w agencji, aż do finalnego przedstawienia jej publiczności? Niniejsza książka to podręcznik marketingu napisany przez największą Mad Woman tej branży! Co o pracy we współczesnej reklamie może wiedzieć blisko 80 – letnia kobieta? Jeśli jest nią Jane Maas – WSZYSTKO! Ta silna i zdecydowana Amerykanka zaczęła zarządzać projektami wielkich kampanii w czasach, w których rynek reklamy przechodził wielką rewolucję i rozpoczynał swój szaleńczy bieg, który trwa do teraz. Balansowała między rolą „kobiety sukcesu” i rolą matki. Przecierała szlaki innym absolwentkom renomowanych uczelni, które nie chciały, by ich głównym celem w życiu było złapanie męża po Harvardzie i przymykanie oka na jego liczne romanse z wspinającymi się po szczeblach kariery, gorzej opłacanymi koleżankami z pracy. Jane była świadkiem i uczestnikiem wielkich przemian ostatnich 45 lat rynku reklamy. USA, lata 60 - społeczeństwo zachłyśnięte rewolucją seksualną podsycaną wprowadzeniem do powszechnej sprzedaży pigułki antykoncepcyjnej i tak wciąż pełne jest stereotypów i uprzedzeń. Efekt? Skrajnie nierówne płace, uprzedzenia na tle płci i rasy, zwalnianie młodych matek i promowanie apodyktycznych mężczyzn, a do tego seks, alkohol i marihuana w biurach jako wyznacznik pójścia z „duchem czasu” i rozbudzania w sobie pokładów kreatywności. Chcesz więcej szczegółów? Proszę bardzo! Jane Maas bez skrępowania, ale i bez zbędnego koloryzowania opowiada o codzienności na Madison Avenue. A jeśli wciąż zastanawiasz się o co tym walczącym feministkom właściwie chodziło i masz wrażenie, że jest to wiele hałasu o nic – sprawdź jak robiło się karierę w latach 60., 70. i 80. w agencjach reklamowych. Jeśli spodziewasz się opowieści zgorzkniałej kobiety, której źli mężczyźni zniszczyli karierę to pozwól wyprowadzić się z błędu! Mad Women to pełna pasji i humoru opowieść człowieka spełnionego zawodowo i rodzinnie, a jednocześnie do bólu szczery obraz życia współczesnej kobiety. To historia globalnych przemian opowiedziana przez osobę, która znalazła się w samym centrum wydarzeń. Sprawdź i doceń, jak wiele zmieniło się przez te 45 lat!

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      12,22 zł
      34,90 zł
      Taniej o: 22.69 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MAD WOMEN



      „Książka Jane jest prześmieszna, ale przy tym tak prawdziwa, że każdy, kto pokochał serial Mad Men i każdy, kogo interesuje świat reklamy i lata 1960. musi ją mieć i pośród wybuchów śmiechu sporo się z niej dowie. Nigdy nie czytałam książki, która w sposób szczery i o...

      Napisz swoją opinię