Święta pełne okazji! 🎄

PIĘĆ KLUCZY DO UWAŻNEGO POROZUMIEWANIA SIĘ SUSAN GILLIS CHAPMAN

PIĘĆ KLUCZY DO UWAŻNEGO POROZUMIEWANIA SIĘ Susan Gillis Chapman - Amber
search

    PIĘĆ KLUCZY DO UWAŻNEGO POROZUMIEWANIA SIĘ SUSAN GILLIS CHAPMAN

    Susan Gillis Chapman

    Amber

    9788324160167

    13 x 20.5

    240

    miękka

    🎁 „Mikołaj poleca – świąteczne produkty!” zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 5.99 zł

    Darmowa dostawa już od 59.99 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    Jak używać głębokiego słuchania i uważnego mówienia, żeby umacniać nasze związki z ludźmi, łagodzić konflikty i osiągać cele.
    Dziś coraz częściej nasz bezpośredni kontakt z innymi ludźmi zastępują sms-y, maile. Taka „zamknięta” komunikacja nie pozwala wykorzystać możliwości naszych i naszych rozmówców. Tymczasem dobre

    Jak używać głębokiego słuchania i uważnego mówienia, żeby umacniać nasze związki z ludźmi, łagodzić konflikty i osiągać cele.
    Dziś coraz częściej nasz bezpośredni kontakt z innymi ludźmi zastępują sms-y, maile. Taka „zamknięta” komunikacja nie pozwala wykorzystać możliwości naszych i naszych rozmówców. Tymczasem dobre porozumiewanie się to podstawa każdego udanego związku – w małżeństwie, rodzinie, wśród przyjaciół i współpracowników. A praktyka uważności pomaga porozumiewać się lepiej i skuteczniej.
    Pięć kluczy do uważnego porozumiewania się to: milczenie, odzwierciedlenie, zachęcanie, dostrzeganie i reagowanie.
    A oto proste ćwiczenia, dzięki którym zmienisz to, jak mówisz i słuchasz:
    • Klucz do uważnej obecności tu i teraz: czujne ciało, czułe serce, otwarty umysł - by wyeliminować wszystko, co nas rozprasza.
    • Klucz do uważnego słuchania: zachęcanie – by umieć dostrzec w drugiej osobie dobre strony.
    • Klucz do uważnego mówienia: łagodność – by umieć mówić tak, żeby inni nas słuchali.
    • Klucz do uważnych relacji: bezwarunkowa życzliwość – by poczuć bliskość z ludźmi i umieć ich docenić.
    • Klucz do uważnych reakcji: pogoda ducha – by podchodzić do każdej sytuacji ze spontanicznością i gotowością do bezinteresownej pomocy.

    A ponadto dowiesz się:
    • Jak rozpoznawać swoje nawyki komunikacyjne i jak je zmieniać.
    • Jak pokonywać komunikacyjne bariery.
    • Jak radzić sobie z kimś, kto uważa cię za wroga.
    • Jak odkrywać nieuświadomione lęki, które negatywnie wpływają na porozumiewanie się.
    Dzięki tej jasnej, przystępnej, a czasem nawet zabawnej książce będziesz potrafił z większym zaangażowaniem słuchać innych i odpowiadać pewnie i precyzyjnie w każdej rozmowie i każdej sytuacji.
    SUSAN GILLS CHAPMAN, psychoterapeutka i buddystka, prowadzi terapię rodzinną i małżeńską. Od trzydziestu pięciu lat uczy uważności (mindfulness) i prowadzi szkolenia z uważnej komunikacji dla par, terapeutów i biznesu.



    czytaj więcej
    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!
    -70%
      PIĘĆ KLUCZY DO UWAŻNEGO POROZUMIEWANIA SIĘ Susan Gillis Chapman - Amber
      11 34 
      37,80 zł
      Taniej o: 26.46 zł

      Niedostępny

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 5.99 zł

      Darmowa dostawa już od 59.99 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      PIĘĆ KLUCZY DO UWAŻNEGO POROZUMIEWANIA SIĘ SUSAN GILLIS CHAPMAN

      Jak używać głębokiego słuchania i uważnego mówienia, żeby umacniać nasze związki z ludźmi, łagodzić konflikty i osiągać cele.
      Dziś coraz częściej nasz bezpośredni kontakt z innymi ludźmi zastępują sms-y, maile. Taka „zamknięta” komunikacja nie pozwala wykorzystać możliwości naszych i naszych rozmówców. 

      Napisz swoją opinię