search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Jak połączyć historię i działania w celu przekształcenia swojej firmy?
Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje, że w dzisiejszym świecie do przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii. Teraz trzeba pokazać, że firma tworzy opowieść i żyje tą opowieścią razem z klientami. Wartki,
Jak połączyć historię i działania w celu przekształcenia swojej firmy?
Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje, że w dzisiejszym świecie do przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii. Teraz trzeba pokazać, że firma tworzy opowieść i żyje tą opowieścią razem z klientami. Wartki, usystematyzowany wykład i praktyczne przykłady sprawiają, że książka jest dobrym poradnikiem biznesowym.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Powiadom mnie o zmianie ceny.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
STRATEGIA SUKCESU CHCESZ TWORZYĆ HISTORIĘ CZY JĄ OPOWIADAĆ? Ty Montague
Jak połączyć historię i działania w celu przekształcenia swojej firmy?
Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje, że w dzisiejszym świecie do przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii. Teraz trzeba pokazać, że firma tworzy opowieść i żyje tą opowieścią razem z klientami. Wartki, usystematy...