search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Jak połączyć historię i działania w celu przekształcenia swojej firmy?
Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje, że w dzisiejszym świecie do przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii. Teraz trzeba pokazać, że firma tworzy opowieść i żyje tą opowieścią razem z klientami. Wartki,
Jak połączyć historię i działania w celu przekształcenia swojej firmy?
Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje, że w dzisiejszym świecie do przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii. Teraz trzeba pokazać, że firma tworzy opowieść i żyje tą opowieścią razem z klientami. Wartki, usystematyzowany wykład i praktyczne przykłady sprawiają, że książka jest dobrym poradnikiem biznesowym.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
STRATEGIA SUKCESU CHCESZ TWORZYĆ HISTORIĘ CZY JĄ OPOWIADAĆ? Ty Montague
Jak połączyć historię i działania w celu przekształcenia swojej firmy?
Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje, że w dzisiejszym świecie do przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii. Teraz trzeba pokazać, że firma tworzy opowieść i żyje tą opowieścią razem z klientami. Wartki, usystematy...