TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

JAK PISAĆ ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ I KUPOWAĆ. COPYWRITING WEBWRITING

JAK PISAĆ ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ I KUPOWAĆ. COPYWRITING WEBWRITING - One Press
search

    JAK PISAĆ ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ I KUPOWAĆ. COPYWRITING WEBWRITING

    Artur Jabłoński

    One Press

    9788328391826

    21 x 14

    168

    miękka


    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

    Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

    Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

    Dowiesz się z niej:

    Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
    Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
    Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
    Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      JAK PISAĆ ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ I KUPOWAĆ. COPYWRITING WEBWRITING - One Press
      15,71 zł
      44,90 zł
      Taniej o: 29.18 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      JAK PISAĆ ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ I KUPOWAĆ. COPYWRITING WEBWRITING


      Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

      Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, ...

      Napisz swoją opinię