Święta pełne okazji! 🎄

ZWYCIĘSKA FORMUŁA. PRZYWÓDZTWO, STRATEGIA, MOTYWACJA JAK W FORMULE 1

ZWYCIĘSKA FORMUŁA. PRZYWÓDZTWO, STRATEGIA, MOTYWACJA JAK W FORMULE 1 - Studio Emka
search

    ZWYCIĘSKA FORMUŁA. PRZYWÓDZTWO, STRATEGIA, MOTYWACJA JAK W FORMULE 1

    David Coulthard

    Studio Emka

    9788366142022

    23.5 x 16.5

    256

    twarda

    🎁 „Mikołaj poleca – świąteczne produkty!” zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 5.99 zł

    Darmowa dostawa już od 59.99 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard


    Sport inspiruje i łączy ludzi, ale w ostatecznym rozrachunku jest też biznesem. Zatem można się na jego przykładzie wiele nauczyć, a wnioski wykorzystać w pracy zawodowej lub we własnej firmie.

    Jak mechanicy z zespołu Formuły 1 potrafią zmienić cztery koła w 1,9 sekundy? I jakie ma to znaczenie dla takiej firmy, jak np. Blackberry? W czym tkwi


    Sport inspiruje i łączy ludzi, ale w ostatecznym rozrachunku jest też biznesem. Zatem można się na jego przykładzie wiele nauczyć, a wnioski wykorzystać w pracy zawodowej lub we własnej firmie.

    Jak mechanicy z zespołu Formuły 1 potrafią zmienić cztery koła w 1,9 sekundy? I jakie ma to znaczenie dla takiej firmy, jak np. Blackberry? W czym tkwi tajemnica sprawnego zarządzania czasem przez Rona Dennisa? I jak może ona pomóc producentom telewizyjnym? Dlaczego Formuła 1 jest przykładem wspaniałego przywództwa, motywacji i strategii? I czego możemy się z tego nauczyć?

    W "Zwycięskiej formule" kierowca, komentator i przedsiębiorca David Coulthard wprowadza nas w tajemny świat Formuły 1. Prosto, ciekawie i przekonująco opowiada, jak po zakończeniu kariery sportowej stawił czoło nowym wyzwaniom dzięki umiejętnościom nabytym w czasach, gdy był w czołówce najbardziej wymagającej dyscypliny sportów motorowych.

    Pisząc o sobie i wybitnych ludziach, których znał osobiście, takich jak Lewis Hamilton, Ron Dennis, sir Frank Williams, Christian Horner i Sebastian Vettel, Coulthard fascynująco pokazuje Formułę 1 od kuchni, a jednocześnie wprowadza nas w świat biznesu, którym jest sport i świat sportu.

    "Zwycięska Formuła" oparta jest na kilku fundamentalnych przekonaniach. Trzeba pracować rzetelnie i trzeba pracować ciężko, „bo ciężka praca jeszcze nikogo nie zabiła”; trzeba wierzyć w siebie, ale należy też siebie poznać, swoje preferencje i możliwości, by uwolnić osobisty potencjał; trzeba nauczyć się pracować w zespole, być otwartym na innowacje, umieć szacować ryzyko i je podejmować; nie wolno ulegać wygodnej stagnacji, nie wolno grać nieczysto; trzeba umieć odnosić sukcesy i ponosić straty.

    czytaj więcej
    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!
    -55%
      ZWYCIĘSKA FORMUŁA. PRZYWÓDZTWO, STRATEGIA, MOTYWACJA JAK W FORMULE 1 - Studio Emka
      24 71 
      54,90 zł
      Taniej o: 30.2 zł

      Niedostępny

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 5.99 zł

      Darmowa dostawa już od 59.99 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      ZWYCIĘSKA FORMUŁA. PRZYWÓDZTWO, STRATEGIA, MOTYWACJA JAK W FORMULE 1


      Sport inspiruje i łączy ludzi, ale w ostatecznym rozrachunku jest też biznesem. Zatem można się na jego przykładzie wiele nauczyć, a wnioski wykorzystać w pracy zawodowej lub we własnej firmie.

      Jak mechanicy z zespołu Formuły 1 potrafią zmienić cztery koła w 1,9 sekundy? I jakie ma to znaczenie dla takiej firmy, jak np. Blackberry? W czym tkwi ...

      Napisz swoją opinię