WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE. CZEGO MOŻEMY SIĘ NAUCZYĆ OD ARTYSTÓW? Lechosław Garbarski

KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE. CZEGO MOŻEMY SIĘ NAUCZYĆ OD ARTYSTÓW? Lechosław Garbarski - Poltext
search

    KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE. CZEGO MOŻEMY SIĘ NAUCZYĆ OD ARTYSTÓW? Lechosław Garbarski

    Lechosław Garbarski

    Poltext

    9788381753173

    23.5 x 16.5

    336

    miękka

    Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć.

    Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej

    Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć.

    Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich sugestiami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi możliwe będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności.

    Zawsze warto wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces tworząc wspaniałe filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, fotografie czy utwory muzyczne doceniane przez szerokie grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby postępowania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspiracje dla osób związanych z biznesem.

    Lechosław Garbarski – profesor, kierownik Katedry Marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w zakresie marketingu, strategii marketingowych i postępowania nabywców na rynku. Jest autorem ponad 300 prac, z których większość została opublikowana w książkach, monografiach, czasopismach oraz materiałach konferencyjnych w Polsce i za granicą. Członek założyciel Stowarzyszenia Stypendystów Fulbrighta w Polsce. Konsultant wielu firm. Dyrektor Kozminski Advanced Management Program.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE. CZEGO MOŻEMY SIĘ NAUCZYĆ OD ARTYSTÓW? Lechosław Garbarski - Poltext
      19,22 zł
      54,90 zł
      Taniej o: 35.69 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE. CZEGO MOŻEMY SIĘ NAUCZYĆ OD ARTYSTÓW? Lechosław Garbarski

      Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć.

      Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura ...

      Napisz swoją opinię