WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

SZCZĘŚCIE CZY FART?

SZCZĘŚCIE CZY FART? - Amber
search

    SZCZĘŚCIE CZY FART?

    Fernando Trias De Bes

    Amber

    9788324165841

    13.3 x 20.7

    144

    twarda

    „Ta książka odkrywa 10 sekretów szczęścia i opowiada, dlaczegotylko niektórzy odnoszą sukcesy w życiu”.
    Marco Jesi, prezes Pepsico Europe

    „Cudowne! Ta książka krzepi duszę!Niebawem stanie się klasyką literatury biznesowej!A zafascynuje wszystkich, jak MAŁY KSIĄŻĘ”.
    Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketingu

    Dwaj przyjaciele

    „Ta książka odkrywa 10 sekretów szczęścia i opowiada, dlaczegotylko niektórzy odnoszą sukcesy w życiu”.
    Marco Jesi, prezes Pepsico Europe

    „Cudowne! Ta książka krzepi duszę!Niebawem stanie się klasyką literatury biznesowej!A zafascynuje wszystkich, jak MAŁY KSIĄŻĘ”.
    Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketingu

    Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielkąfortunę, ale stracił wszystko. Szczęście mu nie sprzyjało?
    Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart?
    Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego ten, któremusię powiodło, opowiada przyjacielowi pewną legendę...

    Szczęście czy fart? pokazuje różnice między fartem a szczęściemi ujawnia sekrety szczęścia. Właśnie szczęścia, nie fartu. Szczęścia,które można stworzyć samemu, tworząc mu „odpowiednie warunki”.


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      SZCZĘŚCIE CZY FART? - Amber
      13,23 zł
      37,80 zł
      Taniej o: 24.57 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      SZCZĘŚCIE CZY FART?

      „Ta książka odkrywa 10 sekretów szczęścia i opowiada, dlaczegotylko niektórzy odnoszą sukcesy w życiu”.
      Marco Jesi, prezes Pepsico Europe

      „Cudowne! Ta książka krzepi duszę!Niebawem stanie się klasyką literatury biznesowej!A zafascynuje wszystkich, jak MAŁY KSIĄŻĘ”.
      Philip Kotler, ojciec nowoczesnego ...

      Napisz swoją opinię