search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Czas powiedzieć to wprost! Akademicka wiedza o zarządzaniu zbyt często jest sucha, a wykształceni menedżerowie zbyt często ograniczają się do działań wizytówkowych: do błyskotliwych wypowiedzi na spotkaniach i do ustawiania na półkach swoich gabinetów opasłych tomów o filozofii zarządzania. Wielu z nas postępuje podobnie. W poczuciu
Czas powiedzieć to wprost! Akademicka wiedza o zarządzaniu zbyt często jest sucha, a wykształceni menedżerowie zbyt często ograniczają się do działań wizytówkowych: do błyskotliwych wypowiedzi na spotkaniach i do ustawiania na półkach swoich gabinetów opasłych tomów o filozofii zarządzania. Wielu z nas postępuje podobnie. W poczuciu spełnionego obowiązku chłoniemy akademicką wiedzę o zarządzaniu. Czytamy o idealnych menedżerach i choć myślimy po europejsku, robimy to, co radzą amerykańscy autorzy i zarządzający. Efektem tego są przekonania, które tak naprawdę przeszkadzają nam w kierowaniu i nasze działania zbyt często kończą się istnym piekłem, a nie głośno proklamowanym rajem dla ludzi w organizacji.
Obrazoburczy Fredmund Malik pisze wprost o tym, gdzie menedżerowie popełniają błędy. Nakłania do weryfikacji swoich poglądów i działań wszystkich, którzy uznają się za dobrych kierowników. Otwiera oczy mniej doświadczonym, którzy wprowadzają w swoich organizacjach powszechnie rekomendowane rozwiązania i zaczynają się zastanawiać, dlaczego nie działają one tak, jak w teorii powinny.
Poznaj zarządzanie od nowej strony. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
dlaczego menedżer nie potrzebuje IQ rzędu 125 ani naturalnych cech przywódczych,
jakie fałszywe przekonania przeszkadzają nam w dobrym kierowaniu,
jak kierować ludźmi, nie mając wysokiego stanowiska ani wykształcenia,
czemu zaufanie jest ważniejsze od kontroli,
jak odejść od ułomnych standardów w mierzeniu wydajności pracy.
Idealni szefowie? Tacy nie istnieją. Kto poszukuje ich właśnie, stoi na straconej pozycji. We wszystkich miejscach pracy – szpitalach, biurach, studiach telewizyjnych czy w teatrach – funkcjonują „normalni” ludzie. W codziennych relacjach służbowych chodzi o to, aby dostosować się do nich, a przy tym być w stanie osiągnąć również coś niezwykłego.
O autorze
Profesor doktor Fredmund Malik należy do czołowych europejskich autorytetów w dziedzinie zarządzania. Od trzydziestu lat kształci przyszłych szefów i wskazuje drogę zarządzającym jako trener, wykładowca i konsultant. Jest właścicielem i dyrektorem szanowanego centrum doradczo-szkoleniowego Malik Management Zentrum. Z filiami Malik Management Zentrum w St. Gallen, Zurychu, Wiedniu, Londynie, Szanghaju i Toronto współpracuje ponad 200 konsultantów i ekspertów różnych specjalności.
Fredmund Malik jest wiodącym europejskim ekspertem w dziedzinie zarządzania. Dzięki swojej potężnej sile sprawczej od trzydziestu lat rewolucjonizuje teorię i praktykę zarządzania.
- Peter Drucker
Patronat: Gazeta Prawna
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.